Hvor var det lige, at du havde gemt den fil henne?

Fik du egentlig videresendt den e-mail med de vigtige informationer?

Blev din kalender egentlig opdateret?

Mange af disse spørgsmål – og flere til – er vigtige at have styr på som moderne menneske, om man så arbejder i et firma, ejer et firma, eller man måske skal holde styr på familiens kalender sammen med ens egen kalender og den forening og sportsklub, som man også er medlem af.

Man ender med at skulle åbne mange enheder, rette til, skrive ind, kopiere, sætte ind og meget andet, så man næsten føler, man er sekretær for sig selv på fuld tid og ikke får udført nok arbejde, som man gerne ville.

Det kan heldigvis høre fortiden til, hvis du benytter dig af sådan noget som Hosted Exhange, hvor det hele bliver samlet på alle dine enheder, så du kan tilgå det, når du har brug for det.

Ingen grund til at lede flere steder længere, når du bruger Exchange

Vi kender det nok med, at vi skal have fat i arbejdstelefonen for at tjekke indbakken på den og så sammenholde den med indbakken på en anden mail og så tjekke, om det er blevet opdateret på kalenderen på ens tablet.

Det er bøvlet, men det er nødvendigt for at holde nogle af de informationer adskilt, men samtidig kunne det være rart at tilgå det hele samme sted fra.

Det er præcis det, som du kan med Exhange.

Her får dine kollegaer også muligheder for at kigge med, hvis det drejer sig om virksomheden, så du for eksempel kan være på farten og stadig være i kontakt med dem og opdatere enheder, som de andre så kan se.

På den måde bliver det lettere at kommunikere på tværs af enheder og have det hele samlet det samme sted, så man ikke skal lede febrilsk efter det ønskede alt for mange steder.

Bliv klogere på mulighederne med https://dandomain.dk/email-office/hosted-exchange.